ElifYrk Merhabalar 2 li test için gittiğimde bebeğin sağ el 4 parmağı yok dendi bu şekilde sağlıklı doğum yapan arkadaşlar yada buna benzer birşey yaşayanlar bilgilendirirmi?
2405Sm ElifYrk üstte kalsın canım bilen vardır belki de yanlış görmüştür doktor benim yeğenımede bi kolu yok demişlerdi ama var yani
Mevaninannesiii ElifYrk inşallah oyle bir şey yoktur canım kafana takma yegenime de down demişlerdi ama sapasağlam zehir gbi cocuk
YeninesilAnne ElifYrk benim annem kardeşimi 40 yaşında doğurdu. Bebeği alalım doğarsa engelli olur dedi. Şu an 8 yaşında cin gibi yani. Rabbim korktuguna uğramasın sağ Salim doğsun inşallah 🤲♥️
ElifYrk 2405Sm nezaman demişlerdi canım sonradan mı gelişti birde bana amniyosentez dediler kardeşinede yapıldımı kol yok denildiğinde
2405Sm Nurcankarakaya ElifYrk yeğenimdi canım ultrason da yanlış görmüş doktor üniversite hastanesi ne yönlendirmişler orda görmüşler varmış yapılmadı 5-6yıl önce