Dwarfangel Merhaba güzel hamişler. 6+5de kahverengi akıntım oldu sizlerden de yaşayan oldu mu? Doktora gittim normal herşey dedi ama ister istemez tedirgin oldum yine
zehsan Dwarfangel cnm bndede öyle oldu hersey normldi sadece kesem küçkmüş haftsna göre inşşlah büyür saglıkla