Neslim123 Hanımlar merhaba bugun itibariyle 36 haftalık hamileyim ve bugünden beri inanılmaz bir bel ve ara sıra karın ağrım var sizce neden ? böyle olan varmı ?
Zayna Hafta ve gün olarak aynıyı Neslim123 hafta ve gün olarak aynıyız canım benimde bugün aynı şey oldu yarım saat sancım geçmedi 36 haftaya girince güncelleme geliyor herhalde 😂😂
Samyeli008 Neslim123 Benim de o haftada öyleydi canım hatta doğacak mı diye doktora gittim o derece ağır ağrılarım vardı ama sonra geçti 38 oldum tık yok şimdi de 😁
Sultanii Zayna bende bugün itibariyle 36 haftaligim aynı şeyler bende de var. Yalancı sancılar heralde
Neslim123 Sultanii öyleymiş gece dayanamayıp acile gittim ama devlet hastanesi rezaleti diye bişey olduğunu unutmuşum 🤦♀️
Neslim123 Eyoo ahh sorma ama herhalde bu haftalarda normal sizede çok geçmiş olsun belinizi sarın üşütmeyin diyolar bende onu uyguluyorum şimdilik