Necmiyealtintas2 2 tane 10’lu hastane çıkışı, 7-8 tane 5’li hastane çıkışı. Bir sürü 3-3 ay uzun kollu kısa kollu zıbın. 0-3 ay ve 3-6 ay takım ve tulumlar baya aldım. Yazlık tişört şort takım aldım 2-3 tane. Tek slt ve tek üst baya aldım onlardan. Bir tane de 6-9 ay 3’lü takım aldım. Kundak aldım kalın kışlık. Pazen, penye battaniye aldım 3-4 tane. Çorap aldım bir sürü. Ter bezi aldım, ağız bezi aldım 2 takım. Havlusunu aldım. Şampuan pişik kremi losyon set aldım. Beşiğini, uyku setini aldım, nevresim takımı aldım. Küvet için file aldım. Hastane çıkışını hemşirelere vermek için müslin kese aldım. Zam geliyor diye çok erken başladım almaya. Şimdi kapı süsü bakıyorum. Kendim için göğüs kremi, pedi, lohusa külodu ve owli korse aldım.