Kardeleeen çarşamba genel anestezi ile doğum olacak. Dün hem genel anestezi doktoru ile görüştüm hem de kadın doğum ile senin kararına bırakıyorlar. Hangi şekil doğurmak istiyorsan öyle oluyor. Özel de doğum fiyatları uçmuş gidiyor. Bende başından beri özele gidiyorum 2 haftadır doktorumu değiştim. İnşallah Bi sıkıntı çıkmaz. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏