Ranaikra Karnımda bir anda sertleşme oluyor ve ara ara alt kısımda kramp gibi bir sızlama oluyor ve karnımdada bazen kramp gibi sızı oluyor normal mi
kushanim Ranaikra bende 32+5 oldum şuan sertleşme bendede oluyor ara ara normal diye biliyorum bu durum
RHMYT Ranaikra 32+1 benim de. Bebek bazen toplanıp sertleşme yapıyor ve aşağılara vurunca ağrı yapıyor. Artık büyüdüğü için yeri dar geliyor ve baskı yapıyor. Bugün nst de hiç sancı çıkmadı bende
kelebekimm Ranaikra 32+5 bnde de oluyo. Hareket ettikçe mesanemde ve vajinamda hissediyorum. Sırtını dayiyo göbek çevreme çok canım yanıyor o zaman. Kasılma mi değil mi bilmiyorum. Uzun zamandır var bnde.