seyy06 2-prensesannesiii sezeryan mı istiyorsunuz 🥰 bende hayırlısıyla erken doğsun istiyorum 37-38 de
Lyra seyy06 evet ilk panik atagimda var aşırı stres olmaya başladım sezeryan mi normal mi düşünüyorum bilemiyorum 😂😂😂😅😅🙈🙈🙈