Leyla4336 Mrb bayanlar bebeğim bugün kontrol de doktor dediki 8.hafta 6 gunluk utrasyon da ama benım tüp bebek oldugu için 8.3 gunluk ama crl 22.14 kalp atımı 176 normal demı.
Kele-bekler1 Merhaba hayırlı olsun insallah 🤲🏻🥰 benimde tüp bebek bizde 6 haftalık olduk bugün 22 si doktorumuz var bakalım siz kalp atışını ne zaman duydunuz acaba ? Leyla4336
Leyla4336 Kele-bekler1 canım 6.hafta da vardı küçüktü diye dınletmedı yada bılmıyorum unuttu 7.hafta da gıttım dinletti. Allah çok şükür duyduk o zman. Darısı başınıza İnş.