Anne3434_ Meltem28 sanırım ilk hamileliğimde 3 kere saçımı kestirmiş ve 3 kerede boyamıştım şuan 2 ci hamileyim 2 kere kestirdim 2 kere boyadım doğumdan önce bidaha kestriip boyatıcam
Nemregn Meltem28 bende kestirdim malum kış ayındayız havalar soğuk. Fön makinasında da saatlerce kurutmak istemedim
bebeklibirisi Meltem28 aşırı döküldüğü için 3-4 gün önce makası boca ettim saçıma kendim kestim ama kestiğim saçı atmadım bir sebebi yok ne bileyim poşete koyup banyo dolabına sokuşturdum bebek Doğunca atarım sanki ondan bir parça atıyormuşum gibi oldu 😂😂😂