Maviko Zuleyy benimde doğumum şubatta. Battaniye örtün hafif olsun yazıyor internette. Veya uyku tulumu. Yorgan önermiyorlar
Oznurkk Zuleyy ben her ihtimale karşı A101 den almıştım. Zaten çok incecik yumuşak bir şey. Bence alınabilir ama doktorunuza da danışın isterseniz
guzelbebegimmmmm Zuleyy ben yün yorgan yaptırıyorum. Malum kışa geliyor. Şimdiye kadar yorganla büyüdük. Hiçbir sıkıntı olmadı
Elif1104 Zuleyy benimde ocakta doğumum ben aldım ama kullanırım kullanmam bilmiyorum bence al dursun illaki sonradan kullanacaksın herşeye zam geliyor
Akrepbebek Zuleyy ben yataşın bambu yorganını aldım terletmiyor. Yeni doğadan itibaren kullanıyorum memnunum. Bizleri de yorganla büyüttükler sonuçta bir şey olmadi😁