Bayanlar bilgililere bir şey sormak istiyorum ben 74 ile hamile kaldım Şuan 76 kiloyum.Ama hamileliğin ilk ayında 69 a düştüm sonra tekrar aldım Şuan bugün tartıldığıma göre 74 kiloyum.Kafamı karıştıran şu mesela ben 74 ile hamile kaldığım için ondan mı hesaplanıyor yoksa 69 a düşüp tekrar kilo almam mı 😂😂Biraz karışık oldu ama otamatik ben 2 kilo mu almıs oldum yoksa 7 mi 😂😂Anlayıp yardım edeceklere teşekkür ederim 🙏