Prensannes
Bu durumu yasayan var mı
Gulsennnn
Bende yaşadım telaş yapma alanı daraldığı için eskisi kadar sık olmuyor tekmeler süt içip yan yatmayı denersen belki küçük hareketlerini hissedersin ☺️
fulyakadir
Iki gun once bende ayni sekildeydim saglik ocagina gittigimde kalp atislarini duydum rahatladim. Ve simdi eskisine dondu merak etme canim donem donem olabiliyormus
Tuba704
Aynı şekilde henüz 32 olduk ama günde 4 en fazla 5 kere kıpırdıyor bende merak ediyorum ama doktorum artık kızdı rahat ol dedi🙈 nasıl olunacaksa 🙄