Busra_sumbul Kızlar 2 aylk hamileyim felaket mide bulantım var gece gündüz mahvetti beni nolur bildiginiz bi yöntem varsa söyleyin
kahvesever__ Busra_sumbul ayran salatalık yeşil elma 🍏 çubuk kraker 🥨 salata çorba birde baharatsız yiyecekler tüketin doktorum bana öyle demişti
acemianneee_31 Busra_sumbul aynı durumu yaşıyorum hap yazdı doktor o bile fayda etmiyor artık çok yoruldum yemek yiyemiyorum
SuY Busra_sumbul ah mide bulantıları ne çektim be 17. Haftama kadar 7 kilo vermiştim günde 19 20 defa çıkardığımı bilirdim boş mide artık kanıyordu o derece. Ne prilam ne serumlar hepsi boştu benim için
Klcaysgl Canim hiçbir sekilde geçmiyor prilam dr diye ilaç var doktoruna sorup alabilirsin hafifletiyo ben 3 gün birakayim dedim yine kusmam başladi 16 haftaliğim
Kraa195 Busra_sumbul gece uyumadan 2 tane sabah kalkınca 1 ögle den sonra 1 tane al nası faydası olmaz ben 18 haftaya kadar kullandım su icsem cıkarıyodm o olmasa nabaddm bilmem
Kraa195 Busra_sumbul evet doktor öyle dedi hayır olmz. Sadece hamileler icin üretilmiş bi ilaç bu zararı olsa hic vermezler ben 24.haftamdaym hersey yolunda cok sükür
Busra_sumbul Kraa195 keşke içseydim şimdiye kadar belki bukadar kötü olmazdım size iyi geldimi peki geçirdimi bulantınızı
Kbra_16 Ah o prilam olmasa napardım aceba 28 haftalık hamileyim hala kullanıyorum arada bir gün içmiyorum bulantılarım geçmiş mi diye kontrol etmek için içmediğim gün mahvoluyorum 🙄
Babycira Busra_sumbul Bende 7. Haftada. Beri kullanıyorum şuan 12 olduk bir kez kustum çok iyi hap banada doktorum gece iki sabah bir aksamustu bir dedi. Ben gece iki sabah bir içtim yetti yani güzel. Araştırdım yan etki yokmus