Cinarinannesiiiii Elfnr sağlık ocağındaki ebe bana sormuştu geçen gün ara ara oluyo dedim bana dediği sakın ihmal etme kadın doğum doktoruna mutlaka söyle dedi unutmazsam inşallah pazartesi günü soylucem
Maviko Elfnr nerdeyse 32 haftalıgım bendede oluyor ilk haftalardan beri ve salak gibi yeni söyledim doktoruma. Bana hemen kardiyolojiye gözük dedi:hafta içi gidicem.pekte ertelenmemesi gereken bişey sanırım