askanne10 anldm anne olmak çok zor gerçekten dünyaya gelmek felan 9 ay taşıyorsun karnında ama o 9 ayı sanki 10 yıl yaşamışız gibi hissediyoruz eski nesil insanı hastane bilmezdi ozmnlar zaten gitme imkanları olmazmış sağlıklı çocuk dünyaya getirirlerdi önceden dünyanın yükünü taşırlardı gebe halleriyle hiçbişi olmazdı şimdi biz bi sofra yada çamaşır sepeti kaldırsak direk hastaneye koşuyoruz çocuğa bişi oldu diye yalan yok vala 11 gün boyunca yattığm zaman hastanede çok düşündüm bunları ama olsun rabbim verirkende sınıyor bizi yapcak bişi yok halimize yaşamımıza şükretcez.