Aysun2834 GultenAtk Allah nasip ederse kucağıma almayı Liya olucak kızımın adı Nihle ismide çok hoşuma gidiyor ama görümcemin kızının adı anlamıda güzel
Doa Kızımın adı Melek Doğa hiç pişman değilim adı gibi derler ya o misal .... tabiat ana gibi herşeyi içinde barındıran bir çocuk ...