Naliz Merhaba güzel anneler 🥰 30+5 haftalık hamileyim az bi zaman dilimi kaldı doğuma ve hiç geçmiyor 😕 doktor tahmini doğum tarihinin 20 şubat olabileceğini söyledi. Benim gibi en son 16 mayısta adet görüp doktorundan doğum için gün alan oldu mu? 20 şubat çok uzun geliyorrr 😒
Nnurdan Naliz son adet tarihi 6 Mayıs ularrasyona göre 11 Şubat doğum ama, doktorum Ocak 20 den sonra beklemede olucaz dedi bizede cnm
Clementinee Naliz 20 Şubat en uzun tarihi sanırım 40 haftalığa göre. Bazı bebişler 37 38 de geliyor annesi belli olmaz 😇 Bu arada benim 23 Mayıs 😇
Elikra Naliz 3 Mayıs 💖 bizim de son tarih 7 Şubat ama ne zaman olur Allah bilir kızlar erken geliyo deniyo benim büyük kızım da 39 da doğdu bakalım minik kızım ne zaman gelecek ben de ocağın 20 sinden itibaren tetikte beklerim artık
RHMYT Naliz 7 Mayıs benim de son adet tarihi. 11 Şubat görünüyor. Ama sezaryen olacak. Doktor 38,5-39a kadar bekler öyle sezaryen yaparız ama öncesinde sancı Ağrı falan olursa o zaman tarih değişir dedi.
Omerhuma Nnurdan benmle aynisinz 🙂 bende 6 Mayıs bana da 10 subat demsti doktr ilk aylarimda kotrole gittigimde, Çarşamba gunu rsndevum var sezeryan dogum, acaba gun verir mi yoksa gun vermesi icin daha erknmi çok merak ediyorum
Secil26 Nnurdan aynıyız benimde 6 mayıs son adet tarihi allah herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Naliz Clementinee bende artık geldin istiyorum hem hamilelik çok zor hemde bian önce kavuşmak istiyorum yavruma 🥰 allah hayırlısıyla kucağmıza almayı nasip etsin 🙏🏼
Hcrklk123 Elikra Benimde 24 mayıs bir gün var aramızda ama ben randevulü sezaryen olucam 3. İnşlh sağlıcakla alırız bebişlerimiz kucağımıza banada dr henüz gün vermedi
Nnurdan Esras88 20den sonrada gelse erken olmaz gibi konuştu erken doğum gibi bir durumumda yok şükür ama
Seliinnn Naliz aynı tarihte benimde adet günü Doktor şubatın ilk iki haftası dedi Bebek önden gidiyor dedi