Meltem35 33+0 haftalık hamileyim cok fena hasta oldum. Sabahtan beri hem boğazım şiş hem burnum tıkalı ve baş ağrısı, vücut ağrısı Dayanılmaz derecede. Hiçbir şekilde ilaç kullanmiyorum. Nasıl iyileşeceğim?
Ayselsilahimigetir Meltem35 yatmadan önce sarimsak yut her derde deva cignemedigin icin kokmuyorda kesinlikle tavsiye ederim gecmis olsn ayrıca 🙂
Seyma18 Meltem35 cnm burun tıkanıklığı için okyanus suyu alabilirsin eczaneden benim başımdan beri hiç geçmedi burun tıkanıklığı onunla idare ediyorum
Zehraozyrek Bal ve limonu ılık suya karıştırıp onu içebilirsin bnde gecen hafta grip oldum doktorum bunu tavsiye etti
AyazAdamom Bende bir hafta önce kadar öyle oldum. Tek kullandığım ılık suya limon bal karıştırıp içtim terledim. Sonra ılık duş alıp hemen saçımı kuruladım baş ağrımı boyle hafiflettim. Birde başımı sirkeli suyla ovdurup patates sarıp yattım çok şükür atlattım. Sanada en acilinden bol şifalarr.
Meltem35 Teşekkür ederim. Bende sadece limonlu ve ballı su içiyorum. Onun dışında yapacak birsey yok zaten. Umarım kısa sürede iyileşirim
Eminetekin 4 gündür çekiyorum ateşim hep 39 larda hastaneye gittik hiç bi şey yapamıyorlar. 3 şişe serum yedim hala ateşim yüksek. Nane limon. Aç karnına sabah tüm sarımsak yut hap gibi. Bide limon bol bol.. çok zor gebelikte grip 🤧