FerdAzra Fatmanur99 normaldir canım benim genel de düşük olur tansiyonum 9/5 falan çıkar hep hamilelikten önce de böyleydi doktorum bişi demedi ama yine de sen doktoruna danış
Aysegul354 Fatmanur99 normalde tansiyonum 12/8 dir hamileligin basindan beri 9/5 10/6.vs doktorum çok güzel diyor. 38.haftadayiz
Burcusahinnn Daha bugün kontrolde doktoruma danıştım tansiyonum hep düşük çıkıyor 10/6. 9/5 şeklinde normal mi dedim çok normal öyle olması gerekiyor dedi bizim için yüksek tansiyon tehlikeli dedi
kucukhobby-11 Fatmanur99 hamilelikte tansiyonun düşük seyretmesi daha iyii. 10/7 normal bir tansiyon bu arada
FeriDee Ece003 bnmde 9/5 çıkıyo sizde de baş ağrısı oluyo mu. Bende acayip bas ağrısı oluyor tansiyondan midir bilmiyorum ama
Ece003 FeriDee baş ağrısı çok yaşıyorum doktora sordum çok ağrın olursa parol iç dedi hiç birşeye yaramıyor parol boşuna içmiş olmamak için hiç içmedim belki size iyi gelir bir deneyin derim