Kızlar 10 aylık bebeğim var doğumdan beri düzenli adetimi oluyorum. Bu ay korunmadım ve 2 hafta adetim gecikti. En son 29 ekim de adet oldum. Ama iki defa gebelik testi yaptım negatif çıktı. Şu an takvime göre 8 haftalık gösteriyor maalesef testte çıkmıyor. Sizce ne olabilir. Dış gebelik olsa testte çıkar mı ve ya ağrı yapar mı ? Bir bilginiz var mı