2erkek_annesi 35+6haftalık hamileyim ve karnım çok aşırı derecede acıyo ve kasılıyo sertleşiyo bu durumu yaşayan varmı acaba?
_ipekkkkk 2erkek_annesi 33+0 olucaz bugün benimde çok acıyor ittirirken falan karnımın içi sızlıyor acıyor 😣🥴 büyüdüğü için mi acaba anlamadım 🤷♀️ Benim bide kafası çok aşağıdamış vajinanın üstünde hissediyorum hareket edince 🤷♀️
Mehtap_93 2erkek_annesi bende 35 haftalığm aynı sorun bendede var kasılıyo acıyo batıyo bi yere değse bile çok acıyo hemen morarıyo . Dönemiyorum bile sızlıyo
sdrsyklkn 2erkek_annesi bende 35+3 oldum karnımın içinde sanki bir yırtılma var öyle acıyor ne oturabiliyorum ne gezebiliyorum sertleşme de çok fazla oluyor normal mi bende bilmiyorum
2erkek_annesi _ipekkkkk Bende öyle hissediyorum sürekli rahmimde bi baskı doğacak gibi sanki akıntım da arttı.
_ipekkkkk 2erkek_annesi Karın acıması normalmiş son aylar can yakıyor artık minik bir insan var kemikleri var normal acıması sabır sabrın sonu selamet 🤲🌸 🤷♀️ Doktorum baya aşağıda dedi korktuk Doktorda endişe etti bunu en iyi rahim ağzı uzunluğuna ogrebiliriz dedi alttan ultrasonla baktı tam kılı kılına olması gereken tam az olsaydı endişe edicektik ama bebelere belli olmaz tabi bana 5 Şubat dedi tahmini tabi ama ben Ocak 25 gibi falan bekliyorum yani içime öyle doğuyor hislerim bilmiyorum sağlıklı sıhhatli hayırlı vakitte hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim 🤲🌸
2erkek_annesi sdrsyklkn Benimde öyle sanki yırtıyolar elleriyle ayağa kalkınca felan çok aşırı sancım oluyo ya artık korkudan sabaha kadar uyuyamıyorum bişey olacak diye hareket ediyomu diye.
sdrsyklkn 2erkek_annesi benim kontrolüme az kaldı doktora anlaticam siz de bi görüşün bence ama gerçekten zormuş son haftalar
2erkek_annesi sdrsyklkn bende pazartesi gitmeyi düşünüyorum inşallah içimizi rahatlatacak bişey söylerler son haftalarda zaman da geçmiyo 🤦♀️
Surimsine 36+6 yım ben yeni muayeneye gittim, kasılmalardan dolayı oluyor özellikle akşamları daha çok oluyor rahim kendini doğuma hazırlıyor korkulacak birşey yok artık sona az kaldı ve kasılmalar falan normalmiş
_elif- _ipekkkkk rahim uzunluğunda ne dedi doktorunuz? Benim rahim kısalığım vardi 15 haftalikken başlamıştı. 35+4haftaligim 1.5 cm acilmam olmus çarşamba günü kontrolde söyledi her an bekliyoruz doğumu.
2erkek_annesi _elif- Rahim uzunluğuma 28 cm demişti 3 cm le kurtuluyosun demişti 25 ve altı sıkıntılıymış🤦♀️
gozdekrks 2erkek_annesi var var doktora bi geliştikçe 36 3 te doğum sancısı vallahi 2 gun yattim sonra sancıyı durdurdular ciğer geliştirici vurulup pazartesi dogumum.var hafife almayın derim biraz suyum azdı doğum erken olacak malesef. Hala daha 2 gun nasıl geçecek arada sancı oluyor onu düşünüyorum ..
2erkek_annesi gozdekrks gozdekrks En iyisi hafta içi kontrole gitmek aklımda şüphe kalmaması için 🤦♀️🤲
Muhamed_irem gozdekrks merhaba cnm bende 35 haftalık amelyat olcam beveğin suyu az senin be eğin kaç kilo ve bi sorunu varmı
blessed 2erkek_annesi korkutmak istemem ama benim de acıyordu sonra kasılmalar oldu sıkça 35.haftamın ilk günü dün gittim 3 cm açıklık olmuş ciğer geliştirici iğne oldum bi de ilaca başladık kısmet artık tabi durur mu durmaz mı bilemiyorum salı kontrol var. Aklınıza en ufak bir şüphe düşerse doktorunuza gidin ben öyle yaptım iyi ki yapmışım
2erkek_annesi blessed Benimde 33 haftamın sonlarına doğru oldu bana da ciğer geliştirici yaptılar muayaneye gittiğimde açıklığım vardı nst de sancılsrım çıkıyodu 2 gün hastanede yattım imza atıp çıktım geçen muayaneye gittiğimde açılmam da sancım da yoktu ama şimdi sadece karnım çok aşırı acıyo ve sertleşiyo bebeğimin hareketlerini hissedebiliyorum.
seymatpl Bende 36+6yım. Karnım aşırı derecede kaskatı oluyor içten acıyor. Bu özellikle geceleri oluyor bebeğim gece sürekli hareket halinde. Sürekli bi yerde toplanıyor. Bu kasılma mı oluyor?