Haviii cok tsk cevabin icin. Pisman oldum acikca soledigim halde inada yapti bende bagirmak zorunda kaldim. Ciddiye almadi ben gulerek sinirliyim kac gundur yapma etme desemde anlamadi.
Umarim duzelir yoksa boyle hamilelik dahada zorlasacak bebegede zarar olacak.
Hic konusmak istemiyorum, kim ne derse aliniyorum sinirleniyorum. Kadin olmak cok zor yaaa