Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar vajina girisinde acayip bir arada bir batma oluyor iğne gibi bugün başladı sizce neyden kaynaklı olabilir
Mervbeder Minnakkurabiyeveannesi27 bende dr sancı gibi giriyor vajinama her zaman değil arada oluyor 24+3 üm bende
Rahime_47 Minnakkurabiyeveannesi27 bu haftalarda bendede oluyordu. Muhtemelen bebegin ayaklari orda. Benimde oraya ve kasiklarima igne batar gibi oluyordu. Doktora gittigimde ayaklarinin orda oldugunu öğrendim