Boesie Kizlar benim goguslerim oyle cok buyuk degil hamilelikten oncede 75b takiyordum simdi hala ayni sutyenlerim oluyor sadece biraz daha dolgunlar. Sizce kucuk oldugu icin emzirmede sorun olur mu? Cok korkuyorum sutum yetmez diye🥺
Karanfill Boesie ay benim göğüslerim küçücüktü bazen en küçük beden bile Zor olurdu. Doğurdum sütüm yetiyor bebeğime. Küçük olmasıyla alakası yok hatta küçük olması daha iyi. Doğurduktan sonra tam ideal oluyor boyutu 😅
Karanfill Boesie emer tabi ki siz stres yapmayın. Emzircem diye olumlu düşünün sütünüz de bol bol gelsin
Boesie Ayse0771 Yaa kucucukler benimkide azicik bi dolgunlasti okadar etrafimdan duyuyorum ⅔ beden buyuyenler bile varmis benimki anca kendi sutyenimi doldurdu🤦🏻♀️
OzgeSvr Boesie asla ilgisi yok benim de öyle kızıma 6 ay su bile vermeden emzirebildim inşallah doğacak kızımı da öyle beskeyebilirim 🙏🏼
miyopmom Boesie kesinlikle onunla bir alakasi yok canim Allahim nasip ederse her turlu sutun gelir ve emzirirsin insAllah :)
Mozarella Boesie tabiki annem 75. 3 çocuk emzirdi. Göğüslerin soğukta uçları çıkıyorsa yada uyarildiginda rahat emzirirsin. Doktorum söyledi
sulekesskin eylul09__ maalesef benim de çöküktü bebek bi türlü tutamıyor memeyi hatta meme uçlarıyla emziridm bi süre
Aysila-1 Emzirme bittikten sonra bu memeler eski haline dönüyor mu peki şu an biraz büyüdüler mutlu oluyorum 😅
sulekesskin Aysila-1 ben hemen cevap vereyim doğum yaptım kocaman oldular şaşırdım kaldım ammaa ne zaman çocuk emmeyi bıraktı ışık hızıyla küçülmeye başladılar 🤣