Ay kızlar akşm yemek yedikten sonra vajinamda ağrı kı baskı mı hissettim bilmiyorum gerçi gala hissediyorum yürüyemiyoruz belim ağrıyo 2-3 gündürde bebem gerilip gerilip duruyo gece yatarken bi yandan öbür yana rahim ağrısıyla dönüyorum zorla şimdi 33+5 deyim başka da bir belirti yok . Nolcak bana 😪 doğum yakın mıdır ki