Kızlar tüp bebekle hamileyim sağlıksal bir problem yok normal doğum için ancak doktorum tüp bebekler için normale sıcak pek bakmıyoruz dedi o yüzden sezeryan önerdi bende tamam dedim riske atamazdım sonuçta ancak istersen aralık 27 28 gibi alalım ama istersen yeniyılı bekle ocak 2 3 gibide olur dedi ama karar veremiyorum artısı ve eskisi nedir bilemiyorım