nsaglr_ kaçıncı haftadasınız acaba hemen korkmayın inşalalh kötü bişey yoktur ben de yaşadım ara ara yaşıyorum 7. Haftamdayım. Doktorum bana kırmızı,pembe kan görmedikçe korkulacak bişey olmayabilir demişti ama muhakkak doktorunuza görünün. Akıntı olabilir. Progestan kullanıyorsanız onunla beraber beklemiş eski kanlar akmış olabilir.