Eymeninannesiiiii Bugun yaptırdım canım Hekimoğlu görüntüleme merkezi 450 TL ve çok memnun kaldım stresli gitmiştim çok şükür bebeğim iyi Dr çok güzel konustu ilgilendi sorduğum sorulara net şekilde cevap verdi bence önemli bende yaptırmak istemiyordum ama iyiki yaptırmışim bugün devlette randevu bulana aşk olsun randevu da bulursanız yapmıyorlar ilk önce devlette randevu Aldim ama malesef sebebsiz yere iptal ettiler özele gittim bugün çok şükür iyi çıktı herşeyi🧿