Minmin Kızlar merhaba 12+5 kontrolümüz vardı cinsiyetinii öğrendik çok şükür ❤️❤️🙏🏻🙏🏻 Sizce cinsiyeti ne? 😍 https://www.hizliresim.com/stcd05t
Asminim77 Minmin ilkinde bir çıkıntı gözüküyor pipi gibi inşallah kordon değildir 😆 yanılmalar oluyor çünkü o haftalarda bana da kız demişti. 19 da bir baktık ki pipisi var. İnşallah gönlünüze göre olur 💙
Meltmmm Minmin bana da 12+5 de erkek demişlerdi 16 da değişti degisme ihtimali olabilir mi sanki erken gibi 🙈 naçizane tavsiyem alisverise baslamayin 😁
TazeAnne06 Minmin ayy Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin kardeşim inşallah sağlıklı bir evladın olur ben de ikiz annesiyim daha cinsiyete 7-8 haftam var bana da dua eder misin rica etsem🙈
Defne000 Keseye göre erkek dedim ama demekki doğruymuş🤣 diğer tecrübeli olanlar keseye göre şekillendiriyorlar
Minmin TazeAnne06 amin allah razı olsun canım rabbim sağlıkla ilerleyip senin de kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla gelsinler minikleeeer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍
TazeAnne06 Minmin Allah razı olsunn canım benim sağolasın ❤️ Karnını severken sürekli salavat getir beni çok rahatlatıyor huzur veriyor