nisanhaziran canım daha erken benim arkadaşımda 22 de gitti çocuk idrarini yuttuğu için o haftalarda parlaklık görülüyomus arkadaşıma 23 te tekrar gel dedi ve o zaman gitmişti o durum iyiki kabul etmemişsin çok yapıyorlar bunu,annelerin psikolojisinu hiç dusunmuyorlar