Izraka ben diyetisyene başlamıştım. Sonra hamile olduğumu öğrendim. İlk 3 ay kilo verebilirsim dedi doktorum devam ettim.6 kilo verdim.Şimdi artık 15. Haftadayım artık koruma dönemi kilo almadan devam ediyorum.Sebze yoğunlukta beslendim. Birde dönem meyve sebzeleri yemeğe dikkat ettim. Ara öğünlerimi mutlaka yaptım.Kızartma yemedim patates yiyeceksemde fırında pişiriyorum.Protein(köfte,tavuk,balık) haftada 4 defa tükettim.