Beyzan738 Kızlar dün oglen tetanoz aşısı oldm ilk doz Biraz gecikmistm ama sknti olmaz dedi hemşire .. sormayı da unuttm şuan kolum agryor üstüne yatamiyorum ama banyo ne zaman yapılır nette iki gün yazyor ama siz ne zaman yaptniz
Sssna Beyzan738 bende 2 hafta önce oldum sordupumda hemen yapabilirsin demişti. 1 gğn sonra yapmıştım bende
Sblut23 Beyzan738 ben tetenoz aşısı oldum sabah akşamına banyo yaptım hiç bir şey olmadı şimdi 37 haftalık oldum
aysnrsvs Beyzan738 bu hafta oldum bende duş alabilirsin dedi bir gün sora duş aldim ben birşey olmadı
Bebetonunannesii Bnde daha bugün oldum aşıyı. Dün banyo yaptım aşı olacağımı bildiğimden temizliğimi de yaptım. Bugün bi iş yapmadım banyoda yapmadım kolum baya ağrıyor çünkü. Yarında duş alırım bişi olmaz sanırım
Beyzan738 Bebetonunannesii bende öncesinde yapmıştım ama aşırı bı halszlik var duşa girip açılırm belki iyi gelir 🤷🏻♀️