Merhaba anneler özel Levent hastanesinde Şebnem hanıma gidiyorum ama doğum ücretleri aşırı pahalı geldi bana 5360 tl sezeryan ve benim dermoid kistimde var o arada onu da alıcak daha da artıran ücret bazı anneler başka hastanelere geçiş yapmış doğum işin yardımcı olurmusunuz memnun kaldığınız Kağıthane yakınlarında uygun bi özel hastane varsa yardımcı olun lütfen ❤️