Nurtenaslan Herkese merhaba ben doğum yazıp yazmama konusunda çok kararsız kaldım ama ozellikle suni sancidan korkan arkadaslar için anlatmaya karar verdim 1 ağustos ta 36+3 günlukken normal kontrole girmiştim ultrasona girdiğimde herşey normaldi doktorum birde nst ye gir demişti nst te girdiğimde ebenin bakışlarından çok tedirgin oldum ne oldu dediğimde doktorun bi baksın bakalım dedi hemen doktora gittim tatlı birşeyler ye biraz gez bi daha nst ye gir dedi tamam dedim bi çikolata yiyip dolaştım tekrar girdim ve doktora gittim çocuğun hareketleri çok az ve kalp atışları yavaş dedi hemen günü birlik yatış verdi ve serum takildi serumdan sonra tekrar nst takıldı ama sonuç ayniydi hemen zekai tahir buraga sevk etti o gün saat 6 olmustu bugün dursun dedik ertesi gün eşime izin vermedikleri için ben bana yakin olan başka bi hastaneye gittim orda da sonuç değişmedi eşini aradım ve o gün hemen yola çıktık biz gidene kadar saat 4 olmuştu ve biz öyle bi doktora denk geldik ki ne nst sonuçlarına baktı ne dinledi kan idrar istedi yarin gel dedi tamam dedik çıktık ertesi gün sonuçların üstüne net kagitlarimi koydum doktor görünce gözleri birden kocaman oldu bunlar ne boyle senin hemen yatisini veriyorum dedi ve beni yukarıya çıkardılar saat 3 kadar gözlem altında tutuldum nst kan ultrason falan saat 3.5 da doktor geldi ve beni doğuma alacaklarını çocuğun durumunun iyi olmadığını söyledi ister sezeryana alalım ister suni sanciyla doğum yapabileceğimi söyledi evde bi kızım daha vardıdedimsezeryandan sonra hemen toparlanamam DİE korktum ve suni sanciyi kabul ettim burada okuduğum bütün o korkunç suni sancı yazılarına rağmen😱😱 saat 4 de az az vermeye başladılar aksam saat 8e kadar çok rahattim ve artik açılmak 6 cm olmuştu dokt geldi ve hazirsan biraz daha yukseltelim ve bebegimiz gelsin artik dedi tamam dedi suni sanciyi 43 e cikardi o saatte kadar hethep 24 tu ve benim sancilarim tavan yaptı 😁😁 ama size sunu söylemem lazim normal doğum sancısından daha fazla bi sancı değil sadece daha sık geliyor o kadar saat 21.57de kızımı kucağına aldım👶 erken doğmasına rağmen 3150 gram di ve çok şükür kuvezde falan yatması simdi evimizdeyiz ve çok şükür iyiyim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin hayirlica kucağınıza alırsınız inşallah bebeklerinizi😍😍🙏🙏