binnaz_bozkurt1 Merhaba kızlar ben dün spinal sezeryanla doğum yaptım bebeğim genellikle uyuyor emzirmek için uyandırmaya calisiyorum ama çok fazla emmiyor ne yapmam gerekiyor emmesi için
Hakanbuse binnaz_bozkurt1 İlk zamanlar öyle oluyo hemen emmiyo emse bile az emiyo çenesi yoruluyo sen yorulmadan sıkılmadan uyandir emzir git gide hem o alışır hemde beslenir yoksa işin zor mamaya gecme ya da emzik kullanma agzini onlarla yorcagina memenle yorsun bi de 5 dk emzirmeyi deneyip birakma bekle 15-20 dk ugras gogsunde dursun orda uyursa burnunu sık uyandir
derya46 binnaz_bozkurt1 sık sık emiyor ise sıkıntı olmaz canim az da içse faydasi olur cok uyuyor ise sarılıgı vardir emdikce düzeliyor
Gulceefe-00 binnaz_bozkurt1 benim kızım da bugün 6 günlük oldu ilk 4 gün biz de sizin durumunuzdaydik zorla ağzına memeyi verip yarım saat de olsa bekledim emsin diye sonunda alıştı. Bebekler kan sekerleei düştüğü için de uzun uyuyormuş hastanede bana öyle dediler 3 saati geçirmden emzirmeye çalış dediler biraz sabredince alisiyorlar
FCokal binnaz_bozkurt1 20 gün önce dogum yaptim, bebek uyuyakaliyo ya da kavrayamiyodu. Üstünü soyarak gidiklayarak emzirmeye calistim 1 1,5 saat emzirmeyle ugrastigim oluyodu bide sagip kasikla verdim oyle deneyebilirsin