babycom456 Kızlar ovülasyon testi yapıyorum pik görmedim ama 2 gündür akıntım var yani ne demek oluyo ki bu yumurtlama dönemi mi yoksa daha göremedim mi yoksa testi mi yanlıs yapıyorum bilmiyorum
Deletedmom_85 babycom456 canım regl bittikten 3 4 gün sonra başla testi yapmaya muhakkak pik göreceksin herhangi bir sorun yoksa
Deletedmom_85 babycom456 evet bahsettiğiniz gibiyse yumurtlama görmüş olmanız gerekirdi. Biraz daha bekle canım belki geç yumurtlama olur