Poncikbitanne Kızlar normalde 36+3olmam gerekiyo fakat bugün doktor daha 34 haftalık gözüküyo dedi kilosuda 2buçuk olmuş dedi detaylı utrasyon istedi gelişimi hızlanması için ne yapmalıyım yada başına böyle bişey gelip doğum yapan oldumu