İyi akşamlar arkadaşlar.
Ben ayın 8 9 unda yumurtlama çift çizgi gördüm. Daha takip edemedim o günden sonra elimde test kalmadı çünkü. Ne zaman çatladı bilmiyorum açıkçası. Benim sormak istediğim bat 22 dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. erken yapmış olabilir miyim testi? Zaman aralığı benim gibi olup hamile olduğunu öğrenen arkadaşlar var mı aramızda merak ediyorum. Yumurtlama gördükten kaç gün sonra test sonuç verir acaba? Bat son 5🥲
Rabbim isteyen herkese tez vakitte nasip etsin inşallah bu ay hepimize umut olur inşallah 🌸