Selam kızlar 37+3 haftalığız ultrasonda 2 hafta önde gidiyo yarım saat önce çişimi yaptıktan sonra istifar ettim o esnada su gibi bişi geldi baya yoğun sonra ara ara devam etti bu hala gelenle devam ediyo ağrım yok ılık duşta aldım su gibi az az gelmeye başladı ilk çoktu ama hareketlerini hissediyorum sizce ciddi bi durum mu ilk gebeliğim hiç bişi bilmiyorum eltime göre karnım inmemiş falan filanmış ama ortada istemsiz gelen bi su var yardımmmmmmmmmmmmmm edinnnnn