erdem_agah Nerelere sosyal yardım konusunda başvurulabilir bilgisi olan varmı. Ben Hessen eyaletindeyim ve burada ilk doğumum olacak. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim 🙏
Tubikx1 erdem_agah yani eğer önceden çalıştıysan versicherung‘a mutterpassini yolluyorsun. Arbeitsamtdaysan Erstausstattung için 1000€ yakin para aliyorsun bir kere. Kindergeld und elterngeld dogumdan sonra oluyor onlar icin formular var internette Ben NRW icin hazirladim Ama bebegi bekliyorum
Zeynocuk erdem_agah canım bende burda yeniyim 1oğlum doğdu şimdi 2.ciye hamileyim daha yeni senin kaçıncı hafta
Ummu88 erdem_agah bende almanyadayim ve gecenlerde caritas basvurdum gelir durumuna göre bi miktar para yardimi veriyorlar. Senin birde ikinci cocugunmus, kesinlikle tavsiye ederim
Betullyillmazx erdem_agah hiç bir bilgim yok ama özür dileyerek konuyla alakasız bir şey sorsam nasıl yurt dışına çıktınız acaba bende çıkmak istiyorum eşimle lakin iş durumu vs bu konular hakkında pek bilgimiz de yok bilgilendirebilir misiniz teşekkür ederim 🥰
Ayyysss Canım hiç bilmiyorum eyaletlere göre değişiyor internetten araştır derim bürgeramtlara müracaat edebiliyorsun galiba kesin bişey diyemiyorum. Ama instagramdan yada Facebook’tan bir yaz bunu oktan erdikmen sitesine cevap alabilirsin !
erdem_agah Tubikx1 kindergeld i az çok biliyorum oğlum icin basvurmustuk. Şimdi ikinci bebek icin de ayni yolu izleriz muhtemelen. Çalışma hayatım henuz olmadı burada maalesef Türkiye’de olmustu🤦 yeniyim daha
Tubikx1 Kaufland, dm ve Rossmann gibi yerlerden hediyeler geliyor onları kesinlikle unutma çok tatlı oluyor 😍
Tubikx1 Zeynocuk Rossmann applikasyonunu indir ve babywelt için anmelden yap. Kuponlara bak hediyelikli bebek çantası çıkacak gidip alabilirsin o cuponla. Sonra kaufland familienmomente var Orayada sayfadan Kayit ol Oda tatli hediye. Veee dm Glückskind onuda sayfada yapabilirsin registrieren yapacaksin önce ve bebegin dogumtarihini istiyorlar rossmann harici
Firdevs69 Tubikx1 Rossmann da anmelden yaptıktan sonra babywelt tıklayınca bebek hakında sorular soruyor doğum tarihi Vs istiyor
Zeynocuk erdem_agah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşllah benim burda 2.doğumum canım hemde 8haftalık daha çok kücük