Yeniannee29 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ne zaman ağrı ya da bi var olduğunu hissetsem hep sol tarafımda hissediyorum bunun sebebi sizce nedir böyle bir durum yaşayan var mı
ebrue66r Yeniannee29 benimde öyle hamile olduğumu öğrendiğimden beri doktorum sol yumurtalıkta oluşmuş bebek ondan dedi şuan 9+2 yine sol tarafta kasılmalarım var so tarafta olduğu dokununca hissediliyor
Yeniannee29 Anladım demek ki benim de öyle oldu genel olarak sol çok nadir sağ oluyor ama ultrasonda bi sağ da göründü bi kere de sol da bunun sebebini bilen var mı acabA