Seyma46 Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim doktorum kanımda pıhtılaşma sorunu olduğunu ve normal Doğum şuan için yapamayabilirsin dedi. Ama değerlerim yükselirse yapabilirmişim. Benim gibi olan var mı aranızda ?
Babies16 Seyma46 normal dogum a engel degil ki pistilasma bendede var 32 haftaligim.igne yapiyrm her gece.ve simdilik normal dogum planladik
Anne3434_ Seyma46 bende kan pıhtılaşması sorunu yaşıyorum her gün iğne yapıyorum kendime ve normal doğuma engel olmayacağını söyledi doktorum yinede bilemedim ama
Seyma46 Babies16 yani şöyle benim kanım pıhtılaşmıyor . Kanamam olursa durduramayız dedi. Ama Doğuma yakın iğneler yapıcaz dedi onlar yükseltecekmiş kan değerlerimi. Ama eğer yükselmezse normal Doğum olmazmış.
Babies16 Seyma46 hm simdi anladim hemofili hastasisinz sizin sorun pihtilasma deil pihtilasmama.evet o durumda sezeryan oneriliyor