Annebsr evet iyi yapmışsınız ben doktora gittiğimde anneliğin zor yanlarını görmeye başladınız işte geçmiş olsun sadece parol verebilirim onu da zorda kalmadıkça kullanma demişti. Nane limon yapma kesinlikle kendine dedi zencefili özellikle sordum kullanmamalısın dedi sanırım kalple ilgili bir sorun oluşturuyormuş açıklamıştı da unuttum normalde bile yüksek doz alınırsa zararlıymış zencefilin toz olanı