İyi aksamlar kızlar 1haftadır yoğun bir şekilde diş ağrısı çekiyorum ve diş etlerim şişmiş durumda doktor parol ve largopen verdi kullanıyorum ama hiç bir işe yaramıyor ağrım dinmiyor bir türlü. Bununla ilgili olarak bir fikri olan var mı ne yapsam kurtulurum bu ağrıdan