yasemiinorhn Kızlar 33+3 teyim biraz önce durduk yere su gibi akıntı oldu ıslandı iç çamaşırım Bayaa sebebini bilen var mı ya da yaşayan normal mi?
Ozlem2904 yasemiinorhn 27.haftada basima gelmisti ilik kokusuz renksiz sivi akinti, dr um enfeksiyon dedi 2 fitil verdi gecti
MbEr yasemiinorhn cok mu ıslandı hissettin mi geldiğini bnde 33+3 üm öyle bir durum yaşamadım ama su gibiyse doktora gorunmelisin canım haftan büyüdü
Gulbaur yasemiinorhn akıntı paçalrdan akacak kadar çok olduğunu düşünmüyorum. Hakkında hayırlısı suyun geldiysede korkma rabbim neylerse güzel eyler
yasemiinorhn MbEr evet baya ıslandı hissettim yani baktım kokusuz normal su gibi yani Bi doktoruma yazıyım şimdi inşallah önemli bir şey değildir
MbEr yasemiinorhn suyundur o zaman kokusuzsa doktordan haber bekle gelmezse hemen doktora gorun bebegin suyu biterse riske girer
yasemiinorhn MbEr nst ye bağladılar bakalım doktor yok ama sonucunu atıcaz hareketsiz biraz dedi çikolata ye bakalım dedi
yasemiinorhn MbEr yatışımı istedi doktor 4 saatte bir nst çektirecek su geliyor mu diye kontrol edecekler sabah ultrasonla bakarız dedi