Ceylankaya35 Bende hamileliğimi 6.haftada öğrenmiştim. Önce testte sonra kanda çıkmıştı. Mutfagın önünden geçerken dahi öğürmeye başlıyordum,bir gün sadece su içip uyudum çok ağlamıştım ben hiçbir şey yiyemeyecek miyim diye,bir anda 3 kilo verdim ama 1 aydan sonra azalmaya başladı doktorumda kan ve vitamine başlatınca iştahım açıldı şuan iyiyim Allaha şükür. O an yaşarken hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor canım yalnız değilsin merak etme😘