Burcuardic hangi doktor dediyse onu değiştir ben ilk gebeliğimde 12. Haftada basladı dikkat ederek kontroll altında kalarak 37. Haftada zorunlu sezeryan oldum 26/18 le Doğuma gittim oğlum Suan 3 yasında ve ikinci gebeliğim 22 haftalık kızımı bekliyorum . Stres olmamaya çalış yaglı tuzlu seylerden kaçın içine sinecek seni strese sokmayacak bi doktora git. Bana asla demedi doktorum sen ölürsün söyle çocuk ölür falan sadece risk altındasın ama kötü düşünme her gün ölç not et ben öyle yapar gösterirdim doktora