Yerleşme kanaması minik minik pembemsi kan gibi olabiliyor. Benden kahverengi leke geldi doktorumla görüştüm muayeneye gittim bebeğimin sağlığında sıkıntı yoktu çok şükür ama düşük tehlikesi var deyip dinlenmem gerektiğini ve Progestan diye bir ilaç var onu verdi sabah akşam kullandım. Leke veya kanama durumları ciddi de olabiliyor bence doktorunuzla da görüşün bir muayeneye de gidin derim. Korkmayın çok ciddi durumlarda çok fazla kanama oluyormuş.