Canselheves2 8 haftalık hamileyim ama ne bulantım var ne bişey sigaradan bile tiksinmedim sadece acaip şişimmmm bukdr erken haftalarda bı şişlik normalmi 🥺birde sadece antidepresanımı bıraktm diye arada bas dönmem oluo
hunilimom Canselheves2 ilk haftalar da şişlik oluyor benim de ilk gebeliğimde mide bulantısı vs yaşamadım 20. Haftalardan sonda peynirden felan tiksindim suan 4 haftalık hamileyim ve bende kendimi çok sis hissediyorum
Sssna Canselheves2 vücut kendini hamileliğe hazırladığı için sindirimi en yavaş şekilde gerçekleştiriyormuş. O haftalarda çok normal şişlik. Doktorumun söylediği az porsiyonlarla yemek. Ben 23 haftamdayım hâla bulantım yada tiksintim olmadı her hamilelik farklı.
Betulpoyraz Canselheves2 7+0 ’dan bildiriyorum 3 gündür aşırı mide bulantim var onun dışında birseyim yoktu ama 3 gündür ağlıyorum bulantı yüzünden lütfen dinlendirme ve şükret gayet normal ve olabilecek bisey herkesin bünyesi bir değil. Bende mide bulantim olunca bıraktım sigarayı ilerki dönemde bırakabilirsin insallah