Asillaslan mrb ben özel sektör çalışanıyım iki aydır tam işe gidemedim erken doğum riskinden dolayı doktor hep rapor verdi son üç Ay baz alınıyor galiba benim iki ay düşük sigortam rapordan dolayı sizce nasıl yaparlar bu ayın 28 de 32 haftam doluyor analık izni ayrılmam için